Mycket nu...

Har ganska mycket att se fram emot nu.
Kval med Blackie. Kval med Engsättra. Anmäla dom till sina första lopp! Spänning och förväntan! Gud va roligt jag kan knappt vänta! Bara hoppas dom får vara friska och pigga så inget händer! Men går allt enligt vår planering så ska båda dessa svarta ston kvala i år! Roligt roligt.... =) Engsättra är ju bara 2 år så hon kan ju inte starta nånting fören nästa år när hon är 3! Men kvala kan hon göra i år!

Börjar hända lite saker här nu och det är såååå kul!!!

Tack Rickard för att jag får leasa denna skönhet Engsättra Rick!



Kommentarer
Postat av: Dedde

Ååå! vad kul.! håller tummarna att allt går bra för er!

2011-11-09 @ 17:45:04
URL: http://deddejonsson.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Fullt upp med andra ord :-) ! Men du, vad säger hon om att det står Frilla på den där grejjer hon har i pannan, blir hon inte lite stött ;-)...?!



Jag läser ju bara på halvfart för tillfället så jag har nog minst 1 år kvar (på halvfart alltså.) Avslutar MSK-kursen nästa vecka och börjar då Socialpsykiatrin. :-)

2011-11-09 @ 19:55:09
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0