Kväll

Nu är det kväll, och min favorittid på dygnet. Då är det lugnt och skönt och man kan slappna av efter dagen...

Idag när vi tog in hästar så kom jag på att jag ska anställa en person att rulla ihop mina benlindor. Alltid när jag tar dom av hästarna så slängs allt i en hög och ligger så tills nästa gång jag ska använda dom och då blir jag irriterad för att ingen lindat ihop dom igen.

image description

Sen så har min nya speedway som jag köpte blivit spårlöst borta. Sist jag såg den låg den i en påse i hallen för att jag skulle ta den till stall 2 men det gjorde jag aldrig.
Har letat men hittar ingen. Men min kära mamma har för sig att hon flyttat den och lagt nånstans. Men var, det vet hon inte.
Hatar när folk går och flyttar på saker och lägger på ställen där dom inte ens ska va!
Så det var den speedwayingen ikväll det. Dret.
Nu blev jag irriterad här så nu måste jag leta igenom huset...


Imorn händer det för mycket grejer igen så man undrar hur man ska hinna....
Snabbjobb, skoing, revisor, dagis m.m....... Mer om detta i ett morgoninlägg (som jag skriver nu så jag slipper imorn).


Nej nu får det nog bli sängen tror jag. Min mänskliga väckarklocka brukar väcka mig allt mellan 03.30 och 06.00. Oftast runt 05 tiden.
Johan sover redan. I soffan.


God natt!


Just det!!! Vem stod utanför hagen ikväll då?? ENGSÄTTRA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0