Izabellas funderingar

Idag orkar jag inte lägga in några bilder från telefonen till datorn. Så idag blir det inga. Har nämligen skickat in min laddare/sladd till iphonen för det är glapp eller nåt. Den laddar bara ibland. Så jag måste låna Johans och den orkar jag inte gå och leta upp. Ska se om jag kan gå in på blogg.se´s app sen och lägga in bilder på det sättet.

Ricka har det bra iaf där hon är nu! Hon har varit på ridtur två gånger! 

Izabella har hälsat på Engsättra idag iaf! Innan vi ens kommit fram till hagen så sa hon: Jag älskar Engsättra! Jag såg henne när vi åkte förbi i bilen! Okej.... Haha..
Hon frågade vart Engsättras mamma bodde. Hos Rickard sa jag då.
Men hennes pappa då? frågade hon igen. Ja du jag vet inte. I Norge tror jag! svarade jag. Jaha, där som gammelfarfar bor?? Sa hon då :) Vilka funderingar hon har!

Hon skulle även absolut rida idag. På Linde Ricka. Men hon är ju inte här sa jag. Det vet du väl, du sa ju hejdå och allting. Då skulle hon rida på Engsättra. Nej hon är för liten!
Efter ett evigt tjat kom vi fram till att hon skulle få rida Caspadia nån dag... Ungar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0