Hejsan

Idag tror jag alla hästar varit helt galna.
Imorse så var Engsättra utanför hagen IGEN! När hon såg oss så sprang hon tillbaka längs staketet sen hoppade hon in i hagen igen! Tog emot tråden också så det är helt ut töjd. Sen sprang hon och Blackie runt i hagen som idioter. Fick flytta hem dom till lerhagen här hemma istället. Det första hon gjorde var att rulla sig med det rosa täcket. Suck.

Vidare upp mot stall 2. Mockade och sen skulle jag ut med Frilla. Hon sprang runt som en idiot i hagen och va helt galen. Tillslut stannade hon när jag och Johan var på varsin sida om henne så hon visste inte vart hon skulle springa. Då fick jag tag i henne och kunde ta en lugn skritt tur med rockarden. Bra muskelträning det.
Kallt för min del tyckte jag, plus att Frilla va ganska pigg och inte ville skritta så jag hade lite att hålla i....

En annan som är pigg är Sebastian. Idag har han hållit på som bara den med sitt skrikande, sprattlande och allt vad han pysslar med :) Bella är rätt lugn, har lekt lite och nu ser hon på Rasmus på luffen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0