God morgon

Min levande väckarklocka väckte mig kl 05.25 idag. Sen låg vi i sängen till närmare sju... Ingen som är speciellt pigg på morgonen. Man hinner knappt ut ur sovrummet innan Izabella kommer  springande och börjar tjata. Sånt tål jag heller inte på morgonen, jag vill ha lugn och ro. Ingen bra start idag känner jag.
Till helgen ska jag va barnledig! Väldigt trött nu för tiden och väldigt lätt irriterad... Lite vila skulle inte skada.

Igår slet Izabella ut halva släkten! Kanske låter elakt men hon va inte rolig igår alltså... Först slet hon ut morfar, sen farmor och faster sin... Haha... Orden INTE och SLUTA förstår hon inte. Dom hör hon inte.
Oj oj vilken trotsålder... Hennes farmor va lite trött när vi hämtade barnen där...
Nu är hon ganska lugn iaf och ser på en film. Sebastian är inte lugn, han håller på att riva sitt babygym...

Jaaa-aaa kära barn... Jag älskar er men ibland blir jag liiiite (mycket) trött....



Nu sitter jag här med en kaffekopp och försöker vakna till liv... Har 5 boxar att mocka, men det får vänta lite... Funderar på om jag ska försöka få ungarna att sova så jag också kan vila lite. Sebastian har ju varit vaken nu i snart 4 timmar så han börjar bli lite trött och gnällig.

Så nu har ni hört lite gnäll ifrån mig =)

Kommer ett roligare inlägg under dagen får vi hoppas...




Söt när han sov igår kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0