Fredag

Idag har det varit en lugn fredag. Man behöver det ibland! Hästarna har vilat. Serena har bekantat sig med dom andra. Engsättra känner hon ju för dom kommer från Sättrans båda två...
Engsättra skulle egentligen tränat idag men det blåste och regnade och jag hade ingen lust alls, plus att jag bara sov 4 timmar inatt så jag hade ingen ork. När väl vädret blev bättre så skulle Johan jobba så då hade jag ingen barnvakt.

Men imorn ska hon ut, oavsett väder! Nu slarvade jag idag...

Sebastian har krypit några steg idag!! Han va så duktig!!!


Imorn ska jag jobba 16-21!
Till veckan ska vi försöka få hit hovslagare att sko Serena så vi kan börja träna henne. Ska även ringa ATG kliniken ang. Frilla.
Måndag blir det Färjestad med Engsättra. Tisdag snabbjobb som vanligt.




Engsättra Donellie Blackie Caspadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0