Engsättra Rick

Idag när vi var inne och "slappade" så ringde en som heter Helena och sa att en av hästarna gick utanför hagen.
Jag springer dit och alla tre går i hagen. Hmm hon kanske menade andra hagen. Sprang upp till dom andra också men där möttes jag av detta:

Två hästar i hagen alltså. Donnie är längre bak där.

Men sen kom jag på en grej... Sprang tillbaka igen till dom andra och gick efter kanten på hagen. Aha precis som jag trodde. Hovavtryck i gräset utanför. Gick in i hagen och gick fram till Engsättra.

Bevis!


Tråden var för hög för henne. Hon är ju så mycket mindre än dom andra, samt att strömmen inte är påkopplad än. Vi har ju nyss fått upp hagen.
Hon kryper alltså under och sen kryper hon tillbaka in i hagen igen.

Så vi fick dra en tråd till. Imorn ska strömmen komma på. Om vi får tillgång till el men det går nog. Hagen är ju inte hemma utan en bit bort på vägen.



Rätt fin hage så länge den håller sig så här och inte blir lika lerig och upptrampad som alla andra....


Engsättra


Alla 3


Caspadia och Engsättra

Hon börjar få lite mage nu... Caspadia alltså :)

Kommentarer
Postat av: Marika

haha nej gud vilken busehäst =D

2011-11-07 @ 23:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0