BILDER

Engsättra ska ut och träna första gången här !


Så snäll och duktig. Väldigt rappa steg när hon går så jag hade svårt att fånge henne på bild.


Här visar jag upp henne :) En riktig skönhet tycker jag! Liten är hon också.


Här vill hon smaka på mig :)


Här testar hon vår nya hage som nu är färdig.



När jag och Johan skulle hämta henne och Caspadia härifrån när dom skulle in så sprang dom bara ifrån oss hela tiden. Till slut fick vi tag i Caspadia och då kunde jag även ta Engsättra.
När vi gick hem till stallet så ledde Johan Caspadia och Engsättra ledde mig. Roligt enligt mamma.

Kommentarer
Postat av: Marika

Jätte nätt och söt liten dam du har skaffat=)

2011-11-07 @ 10:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0