Bilder

Här kommer lite bilder från idag!


Fick börja dagen med att slå på en sko. I lördags när hon skulle träna så var hon halt!
Anledningen till detta ser ni här:

En sne sko och en sten som satt sig fast. Så jag fick dra av skon och sen hann jag inte träna för jag skulle jobba...

Idag fick jag slå dit en ny sko...

Inte det bästa men det fick duga :)

Här är hon innan vi åkte:


Här är vi framme på travet:


Under kvalet:
image description

Började med en lite konstig uppvändning från kusken, sen blev det galopp efter några meter. Men hon ställde sig men hade tappat iaf 20 meter på sin kvalkompis som också är två år. Så hon fick börja trava ikapp. Efter 500 meter blev travet fint igen och då fick hon upp farten och gick om den andra tvååringen och sen kuta hon in i mål på tiden 53,6g.




I duschen





Så nu har hon sprungit ihop en kvalbonus på 15.000 kr. (10.000 till uppfödare, 5000 till ägare).


Nöjd med hästen!

Kommentarer
Postat av: Marika

Gud vad kul=)

2011-11-29 @ 11:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0