Allmänt

Lite allmänt om dagen då samt lite bilder som inte ska ligga i hästarnas inlägg. Har ju varje häst i varsin kategori...

Engsättra va ute och tränade idag också när vi kom hem. Johan ville köra så det fick han =) Orkar inte lägga in henne i sin kategori så det får bli i detta inlägg.

Ikväll när vi tog in hästar så fick Engsättra, Frilla och Blackie en genomgång med speedway. Blackie fick även care fore paddar på bakbenen. Ingen speedway där då som paddarna sitter....
Tog fel på häst gjorde jag också! Pinsamt!
Det var mörkt när jag skulle ta in så jag såg en svart häst med lilaaktig grimma och trodde det va Engsättra för hon brukar hänga vid grinden när man kommer. Tog hästen och gick och släppte "Blackie" och Caspadia för dom går in själva. Sen tänkte jag att gud va lugnt Engsättra gick idag då. Sen fick jag se att jag hade tagit Blackie!
Sen kom Engsättra i full galopp, skitglad för att gå lös. Rätt in i stallet och kom åt sin vattenhink och skvätte ut massa vatten medans hon sladdade in i sin box och dök ner i maten. Galen häst det där. Men superlugn att köra.

Engsättra:



Idag har mamma passat Sebastian när vi var på banan, och Izabella har varit på dagis och sen hos Jessica...

Lite bilder från igår och idag:




Får se om denna hagen håller Engsättra inne nu då när jag gjort om den...

Här stod Blackie igår kväll och väntade på att få gå in. Övertråden hade Engsättra dragit med sig när hon hoppat över staketet! I denna hagen är det ström. Skit bra verkligen. Suck.
 

Fina Engsättran min =)



Nej nu orkar ja inge mer.... Ska duscha och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0