11.11.11

Nu ska jag berätta lite om den där Engsättra som har flyttat hit. En riktig buse! Är det så kallblodsunghästar är? Hihi.
Hon har ju smitit från hagen några gånger, men vi har dragit ny tråd och ändrat, för hon kröp under först. Hon är ju mycket mindre än dom andra, dom är ju 160 ungefär och hon är mindre än Frilla som är 153.
Iallafall så skulle jag och Johan titta till dom imorse lite efter utsläpp. Detta möttes vi av:


Ute igen!
Men nu behövde jag inte fånga henne för hon sprang och hoppade tillbaka in i hagen själv. Töjt ut tråden har hon gjort också som ni ser. Den hänger...
När hon kommit tillbaka in i hagen fick dom lite spel allihopa...



Nu går dom i hagen här hemma bredvid huset.

När jag skulle hämta Frilla i sin hage och ut och köra, så var hon lite galen hon också och bara sprang runt.



Fick ju tag i henne till slut och kunde ta en sväng med rockarden...




Lite bilder på barnen :)




Funderar på om jag ska ladda upp lite videoklipp om nån vill se?? Men på vadå???

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill ju se ridbilder förståss, eller hur du kopplar på vagnen =) Skulle vara askul!

Skratta för mig själv när jag såg rymlingen, fast förstår att det inte är lika roligt för dig, fniss..

Ska du inte köpa ridhäst? ;) Funderar på att sälja Calvados.. =(

2011-11-11 @ 23:26:42
URL: http://skrutta.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan¨



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-12 @ 09:59:57
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0