Torsdag



Vilken härlig morgon. Vaknade klockan 09 av att Izabella var på toan själv, sen gick hon tyst in i sitt rum.
Annars brukar jag vakna runt 7 av att någon skriker och gapar: Mamma! Mamma! Mamma! Jag vill ha frukost. Mamma! Jag är kissnödig. Mamma! Var är Johan? Mamma!! Var är lillebror? Mamma!! Jag är törstig!
Det brukar oftast medföra dåligt humör och huvudvärk.
Dom som känner min dotter vet att hon är en riktig tjatmoster!

Men idag var hon lugn och snäll, och även lilleman låg och sov när jag vaknade.

Johan var redan borta när jag vaknade. Märkte inte ens att han gick eller att hans alarm ringde imorse.

Bella har hållt sig lugn hela morgonen och inte tjatat så mycket som hon brukar! Hon har lekt och "passat" sin lillebror!

Jag har "roat" mig med att betala räkningar på morgonen. Usch.
Längtar tills jag får alla skattepengar i december, då blir det en tur till Ullared, och betala in det som är kvar på min bil.

Fick räkning från min revisor här om dagen. 3125 kr. Inte billigt, men vilket bra jobb han gjort! Tack tack!


Idag blir det en tur till bvc med lilleman kl 13.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Gött! Sovmorgon till 9! Det händer bara här om vi har "lånat ut" barnen till farmor och farfar... Mina små har sovit till 6.30 nu flera mornar i rad, det är lyx för mig ;-) ....

2011-05-26 @ 11:55:16
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: marika

Härligt med sovmorgon =)

Förstår om dom är sällsynta!



Jaa gud jag längtar efter mina skatt pengar med,

Men dom kommer nu till midsommar. Så jag ska spara undan och shoppa loss på GKÅS i oktober är det tänkt.



Men hur går det för dig och körkort? har du lika mycket tjat runt i kring dig som jag? haha



2011-05-28 @ 02:15:14
Postat av: ♥ Jenny ♥

Ja det är en del tjat om körkort!

Får väl försöka ta ett under året här kanske... =)

2011-05-28 @ 09:41:57
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0