Tisdag 24 maj

Vad fort tiden flyger iväg... På torsdag är det hela 4 veckor sen lille Sebastian föddes! Det går för fort!

Dagen idag blir ganska lik dagen igår. Bella på dagis 9-14, Johan jobb till 17.30...
Bara jag och lilleman hemma...
Idag är jag väldigt trött och ont i huvudet. Beror nog på Izabellas bråk imorse innan vi kom iväg till dagis. Tänk att det ska va så svårt att lyssna på sin mamma! *suck*

Ikväll tar jag barnen och åker till mamma... Ska träna häst imorn och så ska vi nog på provlopp med Ricka. Carro skulle va barnvakt! Hon är snäll hon och ställer alltid upp.

Ska försöka ta tag i Blackie någon dag också. Tänkte jag skulle rida eller longera henne några gånger innan vi sätter vagnen på henne igen. Johan ska testa köra henne. Måste hända nånting snart med henne, hon kan ju inte bara gå där... 6 år och ostartad... Men hon är ju inte normal direkt...
Det kan ju den här bilen visa:

Kommentarer
Postat av: elin

Oj vilken otäck bild! Vad hade hänt? p.s jätte fin blogg och mycket fina hästar :)

2011-05-24 @ 21:46:28
Postat av: Marika

Jag har nog missat vad som hänt med Blackie?!

Lider hon av narkolepsi ;)

2011-05-25 @ 11:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0