Provlopp & träning

Efter bvc idag så drog vi till L-fors.
Johan gav sig på motorsågen medans jag tog en joggingtur med Frilla på ett gärde... Hon va het som vanligt men kändes väldigt mjuk och fin för övrigt. Första gången hon va ute nu sen den 15:e april.
Fick iaf en bra känsla när jag körde henne.

Sen åkte vi på provlopp med Ricka. Vi lämnade barnen i L-fors. Mamma & Carro passade dom!

Vi kom dit rätt sent så det va bara ut å värma sen skritta lite på stallbacken sen ut i loppet...

Hon va snabb iväg från springspår, men sen börja hon studsa och krångla, och när alla travat förbi så satte hon också fart, men låg som vanligt sist.
Men är nöjd med tiden iaf! 41,7 sista tusen! Hon går snabbare och snabbare nu, men lyckas alltid va sist!

Nu ska vi försöka träna på lite hårdare i 2 veckor sen upp på banan igen.

När vi skulle hem med Ricka så fick hon för sig att inte gå in i transporten. Efter att jag och Johan försökt i en halvtimme ungefär så fick vi hjälp av flera stycken. Fick ta rep och dra in hästen till slut.... Jävla dumheter!
Tack till er som hjälpte till...

Sebastian hade varit snäll när mamma passat honom iallafall... Izabella var väl hos Carro mest tror jag!
Tack för hjälpen båda två!

Johan


Frilla


Ricka


Ricka


Mina <3


Sebastian


Izabella

Mössan vet jag inte hur den hamnade där... inte direkt en sommarmössa... haha

Kommentarer
Postat av: Johan

Så fina bilder så :))



Älskar dig hjärtat <3

2011-05-12 @ 09:31:37
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0