Måndag 2 maj

Hejsan.

Vilken underbar natt. Izabella sover ju som vanligt hela natten utan att vakna. Duktig tjej.

Inatt provade vi att ha Sebastian i sin egen säng och han sov snällt i den hela natten. Jag va uppe två gånger och väckte han så han fick äta, för det kändes som mina bröst skulle sprängas =) Bytte blöja på honom också men sen somnade han så snällt igen i sin säng.
Vi har inte börjat med någon napp åt honom än. Ska testa så länge det går utan.
Vi gick väl upp vid 7.30 idag tror jag. Då gick jag och Sebastian in och väckte Izabella och så fick han ligga i hennes säng lite och säga godmorgon.

Pappan vaknade sist han....

Nu är Izabella på dagis och Sebastian sover en stund till..


Nu: Kaffe!
Snart: Mot hästarna!



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åh vilken lyx med såna nätter! Underbart!



De är så söta ihop!

2011-05-02 @ 15:24:56
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0