Kall dag men positivt besked...

Idag var det allt kallt ute! Var upp och mötte Johan förut så gick vi och handlade lite.
Johan fick bra besked idag iaf. Så nu verkar det som om det börjar lösa sig. Gött.

Sitter just nu med en kaffekopp och försöker piggna till. Blir så trött på eftermiddagen.
Izabella är hemma nu och hon va på lite dåligt humör när hon kom hem från dagis så det grinades en del...
Och nu river hon sitt rum låter det som!
Vi ska snart gå ut en sväng tror jag. Men det blåser så mycket. Men Izabella ville ut så då får vi nåt att göra iallafall.
Sebastian sover just nu. Han blev visst väldigt trött han med.

Ska sätta mig och försöka få till en snyggare design till Johans blogg sen....

Och för er som följer min blogg för hästarnas skull.... Så kan jag tala om att det kommer intressantare inlägg snart... Men med en liten nyfödd bebis så får hästarna vänta lite... Har inte glömt bort dom men det står lite stilla nu för vi väntar... Men efter torsdag kan jag säkert skriva massa intressant =)

Här är lite nya bilder!! Tycker inläggen blir så tråkiga utan bilder.. Vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Sv: Tack, hehe fick ju lägga in lite scary musik istället, för du och Carro tjöta ju så i bakgrunden :P, Javisst är det mycket roligare med bilder till inläggen, helt klart :-)

2011-05-03 @ 18:54:16
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0