Jarlsberg

Idag åker årjängsamatörerna till Jarlsberg! Kuskmatchen!
Detta är andra året på ett tag nu som jag missar. Sist gång jag missade var när jag var gravid med Izabella tror jag, och nu när jag missar så är Sebastian nyfödd.

Lycka till Sverige/Årjäng!


Lite bilder från förra årets match...

Vi hade härlig sol och trevligt sällskap uppe på taket...


undrar vad som finns i glaset =)




Johan och J.R Silver


Johan blev 2:a med J.R Silver. Årjäng tog även 1:a platsen och 3:e platsen...


Vi va lika kära då som nu =)


I Norge kan dom inte lägga segertäcken åt rätt håll.


På hemvägen kan ja ju tala om att det inte var speciellt alkoholfritt


haha.... rolig resa... nästa år ska jag med och då ska jag inte va nykter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0