Hemma igen...

Nu är vi hemma igen.
Izabella blev hämtad på dagis av sin far och nu är dom visst i charlottenberg... Vet ej när hon kommer hem =)

Vi va ute hos hästarna idag. Mamma hade varit snäll och mockat och allt sånt redan så vi slapp det.
Johan körde Ricka en sväng men vägen är så hård och massa stenar och hon va tydligen lite het idag så... Jaja... Hon fick röra på sig iaf.
Under tiden Johan körde så tog jag in Frilla. Bortsade henne lite och raspade hovarna fram. Tänkte slå på skorna igen men hon kan gå utan ett tag till...
Rickas skor drog vi också av så hon går barfota nu. Ska sko henne nästa gång jag åker dit tänkte jag.

Sebastian sov i sin vagn utanför stallet när vi grejade... Sen vaknade han precis när vi va klara. Då va han så hungrig så vi satte oss på några hö-balar och så fick han äta lite =)


Nu ska Johan gå på promenad med lillen så ska jag dammsuga....




Lite bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0