Gardens Charm

Här kommer lite av mina gamla bilder......


Detta är Gardens Charm som jag ägde för ett tag sen.
Jag köpte henne 2006-02-08 för en billig peng av Tom Horpestad.
Hon är ett varmblodssto född 2003, efter Alf Palema, u. Harmony Heart ue. Mack Lobell.
Bra stam i denna häst alltså. Men huvudet va inte som det skulle. Hon va väldigt snäll och go men väldigt speciell.
Rädd för allt, slog i vagnen ibland. Men hon va både inriden och inkörd. Jag hade henne på banan 1 gång. Men hon va mest som sällskap till Caspadia. Ville inte gå på transporten heller i slutet.

Jag bytte bort henne mot Tures Gustav i augusti 2008.

Sten började träna henne lite men sen gav han upp och betäckte henne.
Garden fick ett fint stoföl efter Fill V. förra året.

Hon har en speciell plats i mitt hjärta! Ingen annan häst har slängt av mig och släpat runt mig som hon har gjort. Men roligt har vi haft!




Sista ridturen:


Lite bilder jag tog när jag hade lämnat hästen hos Sten:


Kommentarer
Postat av: Petra

fan hittar en massa spännande saker på din blogg juh! :-)

2012-09-20 @ 09:08:52
URL: http://skrutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0