Fredag 6/5

Idag tog vi oss en tur till Töcksfors och köpte lite saker till lilleman.
En "nuttis" och lite kläder...


Sen åkte vi och hämtade Bella & körde henne till morfar, sen till bvc. 3900 gram nånting väger han nu! Lillen =)

Sen vidare till shopen och hämtade foder och liniment, sen hämtade vi Bella och drog till Lennartsfors!

Johan och Tony gav sig på rutorna på bilen, men det blåste för mycket så det blev bara en ruta gjord.


Jag och Bella tog en promenad med våra vagnar. Vi gick till stallet och fixade klart det sista...


Sen släppte vi in alla hästar och åkte hem.....


Måste verkligen ut nån dag nu och fixa skorna på hästarna och träna Ricka... Har väldigt mycket att göra nu för tiden...

Har iallafall anmält till provlopp på onsdag. Då ska jag testa att sätta på halvrunda aluminium skor fram.

Nu sover barnen snällt. Bella la sig vid åtta och Sebastian la sig vid tio tror jag.







Kommentarer
Postat av: Johan

Vilken snygg kille jag har =)

2011-05-07 @ 00:23:30
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0