...

Igår hade jag 79 besökare på min blogg. Det var ju roligt!

Nu ska jag klä på lilleman och så ska vi gå upp och möta Johan som är uppe och gör lite ärenden...
Skönt med promenad. Måste försöka röra på mig nu och så fort det är "tillåtet" ska jag börja rida och träna upp mig själv igen och så hoppas jag att jag snart sitter i montésadeln igen!

Sebastian är så goo när han ligger här och vilar.... Man vill bara ligga och pussa honom hela dagen!

När Bella kommer hem sen har jag lovat henne att vi ska gå till lekparken.
Skulle även behöva pumpa däcken på hennes cykel....

Får se vad vi hittar på sen. Hennes pappa skulle kanske vara med henne idag också... Så vi får se vad dagen har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Petra

Designen på bloggen blev ju kalas fiin!!

Fint med alla underbara bilder också på guldklimparna! :)

2011-05-03 @ 11:45:30
URL: http://skrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0