vilken jobbig dag

Lilleman tog sovmorgon i våran säng idag (som vanligt)



När han vaknat och vi lämnat Bella på dagis så gick vi till pappa för att städa... Det va inte lätt att städa samtidigt som lilleman grinade och va hungrig och ville ha ny blöja m.m.
Hann inte städa klart till kl 14 då Bella skulle hämtas, så jag fick gå och hämta henne och sen gå tillbaka och städa färdigt sen skynda hem för att börja med middagen. Då började den stora ungen grina istället för att hon inte fick godis före maten.



Så när Johan kom hem var jag sååååå glad att se honom =D


Nu äntligen(!!!!) sover båda barnen. Och vi är två väldigt trötta föräldrar som sitter här....
Idag verkade det som dom gått ihop mot oss =) Haha.

Jag ska lägga mig i ett avkopplande bad nu sen ska vi mysa framför en film tills vi somnar!

Imorgon är det inget dagis för Bella (gud hjälp mej) så vi ska va hemma hela dagen.
Men efter Johan slutat ska vi nog åka till L-fors och komma ut med hästarna lite. Jag längtar!!!!





Just det... fann en fin lapp i rutan på bilen förut....
Så nu fick vi snällt ställa den på parkeringen istället...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0