4644!

Hej hej...

Idag är det onsdag. Jag och Johan gick upp 07.15. Jag tog en dusch och sen drog han till Ica och jag fick fullt upp med att göra mig själv samt två barn i ordning...
Sen började vi vandringen mot bvc. Hade tid där kl 9. Bella frågade hela vägen vart hon bor. Hon som skulle titta på bebisen. 

Sebastian vägde idag 4644 gram! Han växer och blir stor.... Det går så fort. 3 veckor är han imorgon! 

Nu sover Izabella... Jag sa åt henne att gå å lägga sig för hon va så grinig!
Jag försöker få Sebastian att somna en sväng också...

Ont i huvudet har jag fått efter Bellas skrik å grin på vägen hem...

Så fort Sebastian somnat nu så ska jag gå och steka lite lunch till oss... Det blir stekt ägg, potatis & bacon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0