Världens tråkigaste helg

...är nog denna...
Började bra imorse iallafall. Vaknade av solsken och var på bra humör.
Mamma passade Izabella medans jag var i stallet och mockade i lugn och ro. Tog sedan en mysig ridtur i skogen med Frilla!
Red förbi Tonys hus där han flyttar in. Så Frilla hälsade på honom lite men det var mest farliga saker han höll på med så det var bäst att gå hem tyckte Frilla =)
Resten av dagen var inte lika bra. Jag var trött. Väldigt trött. Försökte vila lite men Izabella hade andra planer. Jag mådde inte bra alls...
Men nu sover hon iallafall och jag ska snart också sova så jag kan återhämta mig lite.
Mår inte så bra nu känns det som. Konstig metallsmak i munnen, fingrar och ben har svullnat. Irriterad för allt. Trött hela tiden! Orkar inte så mycket. Det jag orkar minst är att höra på tjat och grin.
Det går bra på morgonen, då är jag på ganska bra humör. Men sen mitt på dagen så går det inte längre....
Nu ska jag försöka vila och fundera lite.....
Saknar Johan. Känns som ett rent helvete när inte han är här hos mig.
God natt =)

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Inte länge kvar nu iallafall... Men jag vet, det är tufft på slutet!

2011-03-26 @ 21:27:34
URL: http://bergerud.blogg. se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0