Tråkig dag idag!

Usch vilken tråkig dag vi haft idag!
Snö och blött hela dagen...
Försökte göra det bästa av situationen och åkte till en lekpark med Izabella. Där lekte hon en liten stund...
Sen lekte vi inne istället...

Har inte gjort nånting med hästar idag.
Förutom det vanliga som man alltid måste göra med dom varje dag, dvs in och utsläpp, mockning, fodring...
Nu på kvällen så lindade jag även benen på Frilla och kände igenom henne lite.
Men annars har vi medst hållit oss inomhus.

Vi sov faktiskt middag idag! Alla 3! Izabella sov i nästan 3 timmar!!! Och jag och Johan myste i sängen och somnade vi också i nån timme...

Sen på kvällen så hörde Izabellas pappa av sig, Bella blev jätteglad att äntligen få komma härifrån! Förstår henne.
Kan inte va kul att vara här utan sina egna saker eller egen säng eller nånting. Våra saker är ju nerpackade eftersom vi flyttar. Får lägenheten imorgon.

Så nu ska hon vara där tills söndag!

Vi ska på trav i Åmål imorgon!
Men det har jag verkligen ingen lust med i det här vädret. Sommarskor har hästen också. Men ska åka i god tid imorgon och kolla banan och så kan jag byta skor där... Tar med vinterskorna.... Vill helst ha sommarskorna på henne men går inte det så måste jag tyvärr byta.

Skit samma........ Blir så deprimerad av detta vädret så usch!


Izabella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0