Söndag morgon

Vaknade som vanligt av att solen lös upp hela rummet. Kanske ska försöka hänga nånting för fönstret. Rummet är mot sjön, och precis där solen går upp så jag brukar vakna skit tidigt...
Iallafall så jobbade mamma natt inatt så när hon kom hem åkte hon och tog ut mina hästar, sen tog jag ut dom hästarna här nere medans hon passade Izabella.
Nu har jag och Bella ätit frukost och gjort oss klara för att ta oss igenom ännu en dag, som säkert kommer bli jobbig.
Det som står på schemat nu är:
* Mockning i stallet här
* Mockning i mitt stall
* Pyssla med Linde Ricka. Ev. köra henne en liten sväng om Bella vill.
* Ge alla hästar lunch
* Hem och äta lunch, jag och Bella
Sen får jag se om jag kan träna Frilla nånting idag. Det beror på om jag har barnvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0