Minnen....

För snart ett år sedan, i slutet av april 2010 så åkte vi till Örebro för att hämta hem min blivande häst G.G.Frilla.
Jag leasade henne till en början, men köpte henne redan i juli. Kunde inte släppa henne och ville inte att hon skulle kunna åka ifrån mig någon gång. Så för pengarna hon sprang in åt mig så köpte jag henne så hon blev min på riktigt.


Här ska jag provköra henne för första gången...



Här är vi, dagen efter vi hämtat hem henne. Spännande.



Här får hon hälsa på Blackie och Caspadia första gången.. Men hon bodde inte här nere hos dom så länge...
Ritz flyttade ju hit så Frilla och hon fick flytta in tillsammans i det andra stallet...



Första provturen med Frilla här hemma.


Här rider jag in henne... Va lite nervöst tyckte Frilla.






Det får räcka....

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0