Måndag 7 mars

Idag har Johan kört några intervaller med Frilla. Inte så snabbt, men hon såg iaf fin ut!
Hon kom med på Momarken men jag ringer och tar bort henne imorgon för jag vill inte starta i det loppet...
Väntar tills den 29:e istället. Bättre lopp då. Och så tar vi en genomkörare i istravet den 19:e, men bara om banan är bra, så det inte bli som sist.
Izabella och Ricka stog och pussades under hela tiden jag mockade i stallet. Tog några bilder med mobilen men har inte lagt dom i datorn än. Söta va dom =)
Här kommer andra bilder från idag då:
Frilla tyckte ja va farlig när jag satt i diket med kameran =)
Haha rolig vinkel på bilden...
Älsklingshästen min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0