Kvällen...

Ja, nu var alla hästar inne... Äter sin mat och ska vila inför imorn.
Roligast ska bli att se va Ricka kan göra... Om hon är bättre eller sämre än sist... Men förväntar mig inte för mycket eftersom hon är den som är minst tränad här...
Frilla ska bara få ett litet snabbjobb, om hon tycker om banan.... Men jag har sagt till Johan att inte köra för hårt med henne... Men Ricka måste nämligen visa va hon kan om jag ska kunna fortsätta min planering... Vill ju veta hur långt hon har kvar till kval. Om hon nånsin kommer dit.

Nu ska jag äta lite glass och se på tv...

Imorgon är det en speciell dag också.... Men det får ni reda på imorn =)

Kommentarer
Postat av: S O F I E

Sv: va härligt, perfekt när man kan köra med sambon =)

2011-03-18 @ 23:36:27
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0