Karlstad

Idag var vi ju i Karlstad. Anledningen var att jag skulle till Synsam på undersökning samt beställa nya linser.
Så det gjorde jag. Gick bra =) Såg lika dåligt nu som sist ja va där =)
Sen direkt efter det drog vi till Max och åt mat för alla va hungriga =)
Sen vidare in på Hööks där Izabella fick fnatt och sprang runt och hämtade halva affärens grejer... suck... Så jag köpte en borste och så fick vi dra vidare mot IKEA.
Där lämnade vi av Izabella i det där lekstället utanför =) Det tyckte hon var så spännande så hon hann inte ens säga hejdå innan vi gick...
Inne på IKEA köpte jag en ny skötväska samt såna blå ikeapåsar som är bra att använda till hö, hästgrejer m.m. Hästarna hade ju en ny Biltema-kasse att ha hö i när vi va på istrav. Den hade dom sönder direkt nästan. Hönät går inte, det äter Frilla upp... Ikeakassarna går allt sönder dom med till slut. Man kan knappt ha nånting till höt i transporten för Frilla å Ritz har sönder allting verkligen.... Fattar inte varför dom inte kan låta saker få vara hela...
Iallafall.... Izabella fick nåt mjukisdjur också...

Sen åkte vi till Sommarro och hälsade på lillebror Micke.... Izabella tyckte det va jättekul. Tror hon saknat Micke.


Lite bilder:

004.... Numret vi fick som stämpel på våra händer när vi lämnade in ungen på IKEA :)
Nu hör vi ihop =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0