Istravet idag


Linde Ricka var först ut i sitt lopp.
Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Men hon var inte ett dugg bra. Galoppera så fort nån kom upp breve henne... Till slut va alla förbi och hon sprang där efter dom andra.... Hon blev 5:a tror jag av 6 st. 1,55 var kanontiden :)
Dock var banan dålig så det gick inte snabbt i något lopp....
Hon trassla in svansen i benen också när hon sprang och hon såg bara dum ut där ute på banan....
Tyvärr Ricka så va vi inte nöjda med dig idag =)


Frilla fjantade runt och var rädd för vattenpölar och massa koner som stod ute i banan... Hon galoppera hon med med hon klarade iaf en 3:e plats och fick ett fint pris. Hon gick 1,43 tror jag.
Henne var jag ganska nöjd med iaf. Hon försökte iallafall till skillnad mot den andra hästen som inte ens kunde försöka...





Frillas pris, en lädergrimma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0