helvetesdag

Idag har det inte varit någon rolig dag direkt. Ingenting jag tänker gå in på här. Men jag har iaf världens huvudvärk nu och den kommer nog inte gå över fören jag somnar...
Usch va jag har längtat efter kvällen idag!!! och nu är den äntligen här!
Har köpt 2 godispåsar som vi ska gotta oss med ikväll. Johan åker ju ifrån mig i helgen så vi tänkte ha lite mys ikväll.

Iallafall så har vi hunnit med lite nyttigt idag.

Linde Ricka fick sina bakhovar fixade och skorna på plats igen. Hon hade växt lite så skorna hamnat snett, så i väntan på hovslagaren så får vi fixa det själva så länge. Duger att träna på :)



Och pluspoäng till Ricka idag som stod ut med oss. Izabella var inte på så bra humör och lyssnade verkligen inte alls på vad vi sa, så när jag stod med med bakhoven i luften så stod Izabella och ryckte hästen i huvudet och retade henne.


Inte lätt att göra allting när man inte har barnvakt utan måste ha henne med överallt...
Men Ricka brydde sig inte om Izabella alls, utan hon stod snällt som vanligt. Tack för det.
Kan ju tillägga att när jag grejar med Frilla så får inte Izabella vara med, för Frilla tycker inte om barn.... Hon tycker bara om mig och Johan! Så man får tänka på vad man ska göra när man tar med sig Bella till stallet.



Sen var Ricka ute på träningsrunda med Johan. Han var nöjd med henne sa han.


Medans jag lagade mat, kyckling och ris, så tränade Johan sin häst Ritz. Izabella sov under tiden. Välbehövligt för oss alla.

Imorgon blir det dagis!!! Gött för henne att komma hemifrån lite och skönt för mig att få lugn och ro. Sen ska hennes morfar hämta henne på dagis så ska hon vara hos honom och leka lite =)




Älskar min Johan så otroligt mycket. Han fick ta hand om det mesta idag, även mig!
Kommer sakna honom i helgen...


Kommentarer
Postat av: Johan

Har varit en nyttig dag trots lite störningsmoment :)) Men men sånnt får man va beredd på :) Ricka var ju kanon duktig idag =)

2011-03-24 @ 20:03:42
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! vad använder du för grejor till massagen på dina hästar? skulle va kul om du kunde blogga om det! :)

2011-03-25 @ 14:25:38
Postat av: Tonyellen

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-08-18 @ 07:13:11
URL: http://tonyellen.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0