Tisdag

Hejsan...
Sitter nu hos pappa. Fick gå hit och göra mig iordning. Vattnet va ju avstängt i lägenheten verkar det som. Kom iaf inget!
Så  nu sitter jag här och väntar på mamma som är på väg in till Årjäng  :)





Jaaa då va man hemma igen. Johan hittade allt en lapp i postlådan om att vattnet skulle stängas av kl 8.
Min fundering är nu: Varför lägger man en lapp i postlådan under helgen och röd dag? När man ändå inte kollar postlådan för man vet att det inte kommer nån post. För lappen fanns inte där när jag hämtade posten i fredags, och under helgen kollade jag ju inte eftersom det inte ska komma post då. Och när posten kom idag så va säkert vattnet redan igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0