Hemma

Nu är vi hemma, hela familjen.
Åkte ju till mamma i onsdags kväll, hem på torsdag kväll igen, sen ut till mamma igen på fredag, hem lördag kväll, ut söndag fm och kom nyss hem :) Fram och tillbaka. Men va tvungen in och jobba lördag kväll så det va därför vi drog fram och tillbaka... Bella sov hos farmor lördag-måndag.

Igår red jag Frilla på lite volter och 8:or.
Idag gjorde jag samma med Ricka.

Johan har fixat min moppe så man kan använda den...
Igår kväll grillade vi även med Tony & Carro & mamma... Göttans.

Älskar min familj..... =)



Bilder kommer här......... (kommentera gärna, men kom ihåg att vi inte är nåt dressyrekipage...)




 Sen lite olydighet :)


Sen lite annan ridning.... :)







Senare på kvällen blev det ju grillning :)



och som sagt, moppen rullar igen :)



Johan har även pysslat med ved...


och prinsen har såklart varit med :)

Kommentarer
Postat av: marika

mopperaggare ;)

2011-06-06 @ 16:21:14
Postat av: Petra

Vad kul med så mycket ridbilder :)

Tänkte passa på o fråga om ni har någon gammal körutrustning efter sladden? En Rockard med tillbehör? Få se om jag lyckas att få calvados inkörd :)

2011-06-09 @ 13:00:55
URL: http://skrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0