....

Nu sover barnen äntligen! Lite spring upp och ner för Izabella... Hon har mycket att tänka på ikväll. Hon ramla och slog sig förut på knät, och så va det en fluga i hennes rum så hon kunde inte sova då... :)

Igår på provloppet så hade Frilla nya skydd bak för att jag skulle kunna se om hon slog sig nånstans.
Efter loppet va höger skydd fullt i revor. Så hon slår sig på höger bak.
Ska testa en boots på höger bak nästa snabbjobb, som blir på måndag.
Jag har anmält henne till midsommardagen nu. Erik Berglöf har lovat att köra henne. Han frågade även vad det varit med henne på slutet och jag berättade allting, så han vet nu. Vi prövar.... Hmm.
Jag har inte skrivit om allt här i bloggen för jag tycker inte att alla ska veta vad jag gör med mina hästar. Men jag tycker kusken ska veta. Jag skriver nog om det någon gång kanske...
En ledtråd: många tusenlappar! haha

Lite tjuvkik...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör som jag, sätt dig och kolla igenom alla gamla och nya bilder på henne så ser du om hon ofta vilar höger bak på korten. Det gjorde iaf ramona på nästan varje bild hon stod still på. Det gav iaf lite klarhet i vårat fall iaf, ett tips bara!:-)

2011-06-17 @ 14:45:29
URL: http://angelicaklockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0