...

Idag har jag städat hela lägenheten, och tvättat 3 maskiner med tvätt...

Carro & Jonathan va här en sväng och hälsade på, så det va fullt hus här med ungar :)

Sen va vi hos pappa och hälsade på. Izabella sa imorse att idag skulle vi hälsa på moffa! Så då gjorde vi det.


Tog lite bilder idag som vanligt men den jävla kameran har ju fått fnatt. När Johan satte i minneskortet i datorn så va det bara massa kinatecken på mapparna och det gick inte öppna dom och sen när vi satte tillbaka minneskortet i kameran så va alla bilder borta...

Jävla dret.

Jag la in bilder i Tonys usb minne förut och när han öppnade det i sin dator så va kinatecknen där också, förutom dom bilderna jag la in...


Vem har sänt massa kinagrejer till min dator????????

Kommentarer
Postat av: petra

Ja, lägg gärna upp en bild, vi är ju inte så händiga med hästgrejjer riktigt, men jag kan ta en titt så får jag se hur det ser ut iaf :)

2011-06-09 @ 23:36:38
URL: http://skrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0