Dålig uppdatering

Hejsan.
Dålig uppdatering här under helgen.

I lördags jobbade jag på moronen sen när jag kom hem så åkte vi till L-fors.
Tog en snabbtur med hästarna på kvällen. Ridning i hagen på 8:or och volter. Några varv bara, inte så dom blir trötta eller nåt.

I söndags så började vi först med att ta ut Blackie igen så Johan fick köra henne. Gick bra idag! Inga större störningsmoment. Får hon bara träna ifred så går det hur bra som helst.
Sen så red jag Frilla. Skulle rida igenom skogen ut till en liten strand tänkte jag men det va så jävla mycket vatten i skogen och lerigt så vi red ut på vägen igen och släppte på lite för Frilla va så jävla pigg.
Sen kom Izabella och vi grillade med Tony & Carro & Jonis.
Sen på kvällen vid åtta så tog jag ut Ricka på en lite längre tur och släppte på henne massa gånger så hon fick springa av sej. Hon va faktiskt bra! Travsäker och sprang på fint. Så jag är nöjd. Kl 22.30 ungefär kom jag hem igen. Då hade Johan och Sebastian lagt sej. Bella sov innan jag gick ut...


Sebastian trött som vanligt :)


Sen va det lite synd om honom också. Tyckte han :)


Johan kör Blackie


Lite bråk hör väl till?



Jag och Ricka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0