Betäckning

På onsdag blir det att vi åker till Örebro med Caspadia.... Vi har redan börjat prata namn :) Caspadia är ju född hos oss och det är vi som döpt henne till Caspadia Lill. Lill är efter Inga-Lill, min mamma.
Så vi tänkte att fölet ska heta Lill också. Stoföl= Lill som efternamn, hingst= Lill som förnamn!
Hade vi tänkt.......



När vi ändå är i Örebro på onsdag så ska jag titta på en ny häst. En 3 års märr. Intressant.
Tur jag har med mig hyresvärden till stallet mina hästar bor i, så får hon godkänna hästen :) Haha. Och min mamma som sköter hästarna när inte jag är där.
Mamma är väl inte så glad i att jag ska ha en ny häst för hon vill bara ha tre hästar att sköta i vinter... Och just nu har vi 4....


Kommentarer
Postat av: Johan

Kan ni tänka då hahaha :) Ändra namn förslag iställe å få te nöe vettigt märrej :)

2011-06-20 @ 13:17:40
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: Morran

Spännande med en ny häst, är den oxå från Rikard?

2011-06-20 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0