Uschanimejjen

Hejsan.

Idag är jag super duper trött. Jobbade till 21 igår, blev hämtad på jobbet av Johan (och sebastian). Åkte till lennartsfors och sov där.
Va i stallet kl 6 imorse och fodrade, sen mot carro óch lämnade Sebastian vid 06.10 ungefär sen vidare mot årjäng för att börja jobba kl 7 både jag och johan!

Jag slutade 12.15 idag och då åkte vi till Bengtsfors och besiktigade Johans bil som han ska köpa.

Sen åkte vi till L-fors så jag äntligen fick träffa min efterlängtade bebis :)
Vi grillade där också, det va gött.

Nu har Johan, Tony och Micke dragit iväg till Arvika fö att festa lite. Sebastian somnade direkt vi kom hem, för ca en timme sen. Så nu ska jag diska, duscha och sen sova!

Ska nämligen jobba imorgon kl 07-16!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0