Tisdag 12 juli

Hejsan...

Dagen började bra men blev snabbt dålig igen.
Väntade besked på en häst... Fick svar att nån annan tagit den. "Bra" tyckte mamma.
Det var det....

Sen har jag varit i den förbannade tvättstugan hela dagen och nu försöker jag få Sebastian att sova. Är på lagom bra humör. Bella har lagt sig men sover ej än hör jag.

Johan jobbar...


Nej nu ska jag leta hus med stall att hyra. Ungefär som att leta efter ett saltkorn i en höstack.
Nåt sånt här vill jag bo i ! Men får nog vänta tills jag kan ta lån och köpa mej nåt eget.
Det är enda sättet att kunna ha hur många hästar jag vill. Vad är det för idé att ha en häst liksom? Som dessutom inte springer, och ingen hittar felet.


Snart dags att packa ner allting i stallet...?
För när Frilla blir ensam där så flyttar hon till mammas lilla stall...

Kommentarer
Postat av: Olle

Nä nä inte ge upp, bida tiden hitta ny häst vad det lider. Men välj med omsorg och börja med en unghäst med ok stam. Visst är det långt från föl till start men då har man full koll på alla områden om vad hästen varit med om och dess utveckling. eller kanske invänta nästa års föl och starta från 0.

2011-07-13 @ 10:56:01
Postat av: Morran

Varför ska Ricka tebax? Kanske en dum fråga men jag ställer den ändå=)

2011-07-13 @ 13:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0