Onsdag 6 juli 2011

Hejsan alla läsare som vägrar kommentera!



Idag har vi varit ute på lite ärenden.
Pantade massa burkar för 115 spänn. Bella fick 15 kr som hon la i sin plånbok. När vi va på väg till statoil så skulle hon med in för hon ville köpa en docka. Haha. Hon har typ 10 stycken och så har jag inte sett nån docka på statoil. Men nu kom jag på att vi va på OK! Tänkte jag inte på.
Hon köpte en tablettask och resten av pengarna ska hon spara i sin plånbok så hon kan köpa glass.
Hon har 5 pengar säger hon. Men egentligen är det 40 kr (3 tior och två femmor). Haha ja dom är roliga dessa små barn.

Idag blir det återigen en tur till L-fors. Har fått låna en systemkamera av Bellas farmor så ska försöka få några snygga bilder. Älskar den kameran. Ska köpa en egen så fort jag blir av med lite andra avbetalningsgrejer jag har.

Fick besiktningstid för bilen också. I september. Hoppas det går bra!!!!!
Måste tona färdigt rutorna snart. Men filmen räcker nog inte så jag behöver en till rulle tror jag.

Och lite klistermärken ska jag köpa. Ska ju ha mitt namn på transporten också, men det händer ju aldrig nåt.. Hehe.

Men jag vill ha en ny transport för jag såg en rosa på ett företag. Haha snyggt! Men får väl behålla denna ett tag till kanske. Ska ju inte tävla så mycket i år eftersom Frilla troligtvis är skadad. Typiskt! Min älskade Frilla.

Jag kommer aldrig sälja henne eller låna ut henne. Hon ska stanna kvar.


Nu måste jag dra för det är nån bebis som grinar här!

Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Ja vi får försöka tona klart rutorna snart :-)

2011-07-07 @ 00:57:31
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0