Helg

Hejsan,
Nu kommer det bli lite dåligt bloggande igen för nu är vi knappt hemma.

Ska jobba idag 12.30-20.30 och Johan jobbar 15-21.15. Bäst att skriva att Carro är barnvakt. Var ju tydligen nån som trodde vi åkte ifrån ungarna i flera timmar, bara för att Johan skrivit på sin blogg att vi åkte till hamnen på kvällen och myste här om dagen. SEn måste man tydligen betätta allt in i minsta detalj för att folk ska fatta.


Men iallafall. Efter jobbet åker vi till L-fors. Vi ska ut där ikväll. Är dans och grejer där så vi har nyss varit på bolaget nu!

Men nu ska jag duscha och sen jobba.


he en trevlig helg alla



Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Ja eftersom alla är så nyfikna och inte har något eget liv att ägna sig åt så är det väl bäst att skriva i detalj så alla vet :p

2011-07-09 @ 11:37:50
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: Angelica klockar

Finns fan folk till allt. Jag gick själv till tandläkaren en gång när jag typ var 11år ifrån skolan. Då frågade tandläkaren var mamma var, och jag sa att hon var på kryssning, för hon var ju det. Då ringde kärringen till socialen och sa att mamma hade åkt på kryssning och lämnat mig helt själv hemma, fast min mormor bodde här då:-S säger då det. Det finns folk som är sååååå himla snabba med att tolka saker på sina egna vis och sen ringa och sätta dit andra.:-S

2011-07-09 @ 12:50:18
URL: http://angelicaklockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0