Frilla

Ska ringa veterinären till veckan och få en genomgång av Frilla. Igen.
Ska be han kolla benen och ryggen igen. Efter det ska jag börja träna lite smått igen, om allt är som det ska såklart. Sen har vi tid den 19:e med Mikael så ska han kolla henne igen.

Hon har nu vilat en vecka efter loppet. Ska köra henne några gånger före vet. kommer.
Hennes vaccinering går ut snart också.

Har en liten känsla om vad det kan va och vad jag ska göra. Får se om jag lyckas eller inte.


Är det ingen ordning på Frilla i maj nästa år så blir det betäckning. Antingen Järvsöfaks om jag hinner innan han bli fullbokad, eller så blir det en norsk hingst. Lutar nog åt det sistnämnda.
Får ju en del pengar i december från företaget så då får jag kosta på märren en hingst.
Ska nog börja med uppfödning istället för tävling kanske. Haha.

Caspadia är ju på betäckning nu hon, det går bra har jag hört. Hon blir kvar där under sommaren. Orkar inte ha henne hemma... Haha nej då. Hon går på bete.


Snygg som få är hon, min egen lilla Frilla!


En mindre snygg häst...

haha nej då hon är allt lite snygg hon med. Men det enda hon tänker på är MAT! Och att bita dom andra hästarna.


Här är en lycklig och social häst. Hon verkligen älskar att vara bland andra nya hästar!
Så hon lider nog inte av att vara borta i sommar. Vi får nog problem att få med henne hem skulle jag tro.



Nej nu ska ja göra nå vettigt istället.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0