Arvikatravet

Idag var vi på Arvikatravet. Körde dit Logan och Veronica. Han blev 2:a.

Eftersom vi hade barnvagn och sånt med idag så var vi på publiksidan. Första gången jag var där! Hade inte med den riktiga kameran idag tyvärr, men tog några bilder med min vanliga lilla.

Va länge sen jag va på trav i Arvika nu. Förra sommaren var jag där. Frilla startade 2 gånger och slutade 2:a båda gångerna! Sen red jag ju Oskar Julius där och blev 5:a på 17,2 tror jag. När Frilla gjorde sin första start här hos mig så startade hon i Arvika, då skulle även Logan starta första gången tror jag. Då åkte han med oss till travet och båda våra hästar blev 2:a! Så då va vi nöjda på hemvägen sen!

Det var riktigt trevlig på travet, fint väder och en ganska nöjd unge :)

Här är några bilder jag tog idag... Blev inte så bra eftersom jag inte hade den "riktiga" kameran :)

Mint Wood - Marie Johnsén


Lome Mix - Dagfinn Aarum



Rydell - Liv Pedersen (vann montéloppet för kallblod)


Sivfrökna - Line Gundersen


Spang Sverre - Angelica Klockar


Flis Kvik - Martina Lunde


Pålstegg - Susanne Österberg


Pålstegg och Spang Sverre


Turstegg, Hammars Tommy
och Rydell


Och så en bild på mina älsklingar.... :)


Och avslutar med en bild på mej själv :)

Kommentarer
Postat av: Angelica klockar

Fina bilder :-) fick nu några i skengaloppen hahahaha:-D

2011-08-01 @ 10:19:52
URL: http://angelicaklockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0