Söndagsträning

Idag åkte jag, Johan och Izabella ut till hästarna. Izabella lekte med mormor och morbror Micke under tiden jag och Johan tränade våra hästar. Jag red Frilla och Johan körde Ritz. Gick bra men jag blev trött å svettig =) Ska snart sluta ridträna så och bara rida lugna skritt turer och skogsturer. Och såklart så tror hästarna att man ska tävla med varann i långa uppförsbackar så dom drog iväg och Frilla sänker huvudet och tar tag i bettet så jag inte får stopp på henne! Men det gick bra.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fina bilder! Är det inte halkigt för hästarna också? Eller har de broddar på nåt sätt?!

2011-01-16 @ 19:36:06
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ahaa :P då fattar jag. jag kan inte så mycket om hästar ;)

2011-01-17 @ 04:14:05
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du inte kvar Caspadia?

2011-01-18 @ 12:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0