MVC och isgata

Idag var vi på mvc. Lyssna på lilla hjärtat och mätte magen och sånt. Blodtrycket va nere på 97/56. Så lågt har jag aldrig haft tidigare! Blodvärdet hade gått ner också så jag ska helst ta ännu mer järntabletter...
Men annars va allting bra =) Vi diskuterade även havandeskapspenning, om man kan få det när man bara är vikarie. Någon som vet? Hon tyckte iallafall jag skulle söka.




Vidare mot hästarna.

Först försökte vi ta oss någonstans på isgatan. Gled in i en snödriva uppe vid "kallblodsstallet" men vi tog oss loss. Linde Ricka följde ju såklart händelserna in i minsta detalj. Stod där och glodde på bilen =)
Sen ner mot "varmblodsstallet" och gled in i en snödriva även där. Haha... Var jävligt halt.

Jaja iallafall så kom vi till slut ut med hästarna. Först körde vi Ritz med rockard och hon fick slita i backarna! :)
Sen körde vi Frilla med samma vagn och hon fick ta i ibland hon också.

Sen åkte vi hem i mörkret och lagade oss middag och så kom Izabella hem från sin pappa.
Nu sover hon och jag och Johan sitter som vanligt bänkade framför våra datorer.


 




Izabella sover sött i sin säng nu <3


Kommentarer
Postat av: Johan

Så stiliga hästar vi har så =)

2011-01-17 @ 20:40:40
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0