Helgen!

Nu är helgen över och jag har som vanligt ont i ryggen, som jag brukar ha efter såna här helger! Helgen har bestått av jobb å hästträning och bilåking!

Börjar från början:

Fredag kväll: Jobbade 16-21. Hem å sov.

Lördag: Gick upp 7, åkte till Lennartsfors 7.40. Tog ut 3 hästar (mamma hade redan tagit ut 2). Mockade 4 boxar (Johan 1). Sen var jag och Johan ute med hästarna. Jag red Ricka (länge sen nu) och Johan körde Ritz. Ricka blev lite trött tror jag =) Ricka provade även det nya ridtäcket och fleecetäcket. Fleecetäcket får hon inte ha i hagen mer för det hade hon visst lyckats vänt upp å ner... Man måste ju rulla sig 546 gånger under en dag. *suck*
Sen vid 12 så åkte vi hem, bytte kläder och drog till Arvika och va där tills kvällen. Sen la jag mig tidigt när vi kom hem.

Söndag: Sovmorgon! Trodde jag. Kl 6 ringer dom från jobbet, så kl 7 började jag jobba och slutade kl 14, då åkte vi till hästarna. Mockade och sen red jag Frilla en sväng i skogen. Men hon va inge rolig idag. Bråttom som fan å rädd för allt. Klampade fram i skogen.... Johan körde sin Ritz.
Sen fick vi mat av mamma och så drog vi hem. Izabella kom hem också, åt en bulle å sen la hon sig och sov :)

Nu ska jag se en film och bara slapppa...
Imorgon är det måndag igen och massa stress för att hinna med bussen på morgon...


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Full rulle! Glöm inte bort och andas också vännen, kan tänka mig om magen gör sig påmind mer och mer nu! Men ändå härligt att du orkar hålla igång!

2011-01-23 @ 23:09:46
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0