God kväll =)

Ja nu har jag verkligen inte slösat bort dagen idag! Har hunnit med att byta & stryka gardiner, dammsugit hela nedervåningen, lekt med Izabella i hennes rum, tvättat 2 maskiner, vikt tvätt & lagt in & småstädat lite här & där!
Så får vi se om övervåningen städar sig själv imorn när jag har praktik och jobb hela dagen!

Först ska jag ha praktik i Töcksfors från kl 8 på morgonen, sen ska jag jobba i Årjäng till kl 21! Så det blir en lång dag! Men är ledig i helgen! Ska bli gött. Då är jag även barnledig, så jag ska passa på att träna & pyssla om mina älsklingshästar!


Linde Ricka                              G.G.Frilla

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja hoppas med att den städar sig själv för jag är ute o tränar hästar stor del av dagen =) Bytte gardiner vill jag minnas att det var jag som gjorde =)

2011-01-20 @ 20:05:01
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0