Första dagen på praktiken avklarad!

Ja då är äntligen kvällen här! Tidigare än väntat faktiskt!
Praktiken avklarad, middagen uppäten, disken avklarad, Izabella badat + att vi hunnit lekt på hennes rum, och nu har hon borstat tänderna och lagt sig! Så nu är det kvällen!!!

Praktiken var jättebra, supertrevlig handledare och allt verkar bra. Bra tider och bra bussförbindelser. Men idag och imorn åker jag med mamma för hon är där på kurs samma tid...

Idag har Johan varit ute och fixat med hästarna! Tränat Linde Ricka, burit hö, mockat m.m.
Duktig pojke ;)

Här är en bild jag snott från Tonys blogg, från nyår:

Ser ut som en lycklig familj :)


Här är en bild från jul. Jag hade inte hunnit sminka mig än eller byta kläder! Haha.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv åh tack! :)

2011-01-03 @ 22:49:41
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0