...

Svar till "Jenny":
Det var guldskor Frilla har på sig så det är tyvärr inte bara byta brodden :) Men får byta hela skon istället.

Nu när Izabella kom hem så blev jag ännu mer irriterad. Inte rätt kläder med hem från dagis även fast jag skrev ett sms till Izabellas pappa att han skulle ta med rätt kläder hem från dagis, han glömmer alltid nånting där, och nu ska inte Bella dit fören måndag.
Sen skulle Bella äta mat här, och då blev hon sur för att jag tog bort hennes mugg (som hon spillt ut allt innehåll i på bordet), så då kastade hon en porslinstallrik i stengolvet här :)

Inte alls min dag idag! Men nu ska hon i säng och jag ska försöka lugna ner mig!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

undra varför det alltid är så att allt krånglar på en gång när det krånglar....?! Hoppas du får en bättre dag idag!

2011-01-14 @ 09:39:04
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0